Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Je telefonische bereikbaarheid verbeteren is een hele goede eerste stap om jouw klanten een meerwaarde te bieden. Het is namelijk wel een must dat de telefoon op tijd én goed wordt opgenomen. Zo bied je jouw klanten een goede service en kun je de communicatie met zowel nieuwe als bestaande klanten verbeteren.

Telefonische bereikbaarheid verbeterenJe telefonische bereikbaarheid verbeteren was nog nooit zo makkelijk!

Ben je zelf niet vaak op kantoor omdat je veel op de weg zit? Of heb je op dit moment (nog) geen secretaresse in dienst? Dan kun je Bofa Telefoondienst inschakelen. Dit is een flexibele service waarbij je de telefoon eenvoudig kunt doorschakelen naar een ervaren telefonist(e).  Voor mij was dit bedrijf de ideale oplossing. Ook ik wilde graag mijn telefonische bereikbaarheid verbeteren want ik had het idee dat klanten telefonische uitleg en met name advies zouden gaan waarderen.

Hoe werkt het?

De service van Bofa werkt heel eenvoudig. Wanneer je niet op kantoor bent of het komt even niet uit, schakel je de telefoon door. De telefonistes nemen dan op en gebruiken mijn bedrijfsnaam en natuurlijk staan ze mijn klanten vriendelijk te woord. Wanneer ik weer wil bellen, hef ik de doorschakeling op. Het is dus heel flexibel en het wordt je op deze manier heel gemakkelijk gemaakt om je telefonische bereikbaarheid te verbeteren.